胡闹

大众,奔驰,宝马,都是现代柴油汽车的风格。De testen leidden terecht tot even schandaal en het onslag van toplui bij Mercedes en Volkswagen。“分娩事故”。De werkwijze die De autobouwers hanteren, vertoont als maar meer gelijkenissen遇见die van De tabaksindustrie。世界卫生组织(世卫组织)的财务报告。

在德国汽车工业金融研究所。De inmiddels ontmantelde europe Onderzoeksgroep naar Milieu en Gezondheid in De Tr188金宝搏bet官网下载ansportsector(在Duitsland bekend als De EUGT)是daar een goed voorbeeld van。EUGT werd volledig gefinancierd door De Duitse autofabrikanten en dieselkampioen Bosch en verantwoordelik voor De weerzinwekkende experimental。Dit sort methoden zijn de VS al jaren gebruikelijk maar maken nu ook in Europa opgang。

De auto- industrial misbruikt systematisch wetenschappelijk“onderzoek”。Kosten voor milieuverbeteringen worden overschat met even factor van tien。er wordt vlakaf凝胶。Ooit工业的啤酒每公里130克二氧化碳的二氧化碳量是每公里130克。Tien jaar后来说我们超过70克en is het verhaal hetzelfde:“onmogelijk”。这是过去的育种商赞助范诺弗瓦格。柴油门- waar bijna alle fabrikanten bij betrokken zijn - maar het topje van de ijsberg。与二氧化碳排量控制系统排量转换(TPMS)相匹配。我们hebben nu niewe emissitesten maar je kan er vanop aan dat ingenieurs al instructies kregen op op zoek te gaan naar mazen在het net van de niewe WLTP (verbuiks) en RDE (NOx)测试中。

deindustrie heeft toegang tot甚至onuitputtelijk水库aanonderzoekers enconsultdie bereid zijn om zowel het publiek als beleidsmakers te misleiden。即使是最低预算,也能满足工业的需求。这是zo in Europa maar ook in België waar we zelfs geen infrastructure hebben om auto 's op emissies te testen。

大众,奔驰,宝马都是这样的。2015年,我们aanvankelijk ook beweerd“甚至handvol balorige ingenieurs”bij VW verantwoordelijk是voor het emissibedrog。Al gauw bleek echter dat het om systematisch geknoei ging - en niet enkel bij VW die de“pech”hadden在美国gepakt te worden - en dat de direct wel degelijk op de hoogte是。Zo ook nu:麋鹿bedrijf heeft甚至经理geschorst。Die word dan geofferd om zowel de CEO的als de raad van bestuur uit de wind te zetten。

什么是内省,甚至是严厉的分析,van de“het-doel-heiligt-de-middelencultuur”binnen de Duitse汽车工业。De verschillenden raden van bestuur lijken geen vat te krijgen op De alfamannetjes aanhet hoofd van De bedrijven。即使是handvol经理de zwartepiet toeschuiven也是摆设门面。我们在这里看到的是漫步的风景。Meer vrouwen, Meer jeeugd en nieuw管理,理想家van buiten de auto industry, om de gehavende声誉van de autobouwer te herstellen。

Maar we moeten ook niet naïef zijn。欧罗巴的德勒斯·范·迪塞尔盖特是最好的语言。Integendeel, onze overheden houden de fabrikanten nog steeds even boven het hoofd。楝树België:我们weten al drie jaar dat ook nieuwe diesels extremevervuilend zijn。Particulieren hebben hun aankoopgedrag bijgesturd。Maar voor de bedrijfswagens - waar de fiscaliteit allesbepalend is - veranderde er niets。Jaar na jaren blijven我们在heidssteun tiendenizenden vervuilende diesels op onze wegen zetten相遇。Van Overtveldt en de federale regering haden daar perfect een mouw aan kunnen passen - binnen het bestaande system Van bedrijfwagens - maar hebben dat geweigerd。Ook op andere vlakken hebben de verschillende beleidsniveaus in België niets aan dieselgate gedaan。

De dierenproven waarbij apen uitlaatgassen moesten inademen, zijn slechts De meest recente in een aanenschakling van schandalen waarin De auto-industrie verwikkeld是。Vrachtwagenfabrikanten hebben recent een boete gekregen van bijna3万欧元的排量.Tegen Duitse autofabrikanten loopt een onderzoek naar hun eigen kartel, uit de jaren 1990, ook weer gerelateerd aan dieselemissies。他是工业的主顾。他是工业的主顾。

添加新注释

作者简介